Eis Ladies,
Wann een d’Statistiken bei der FLBB kuckt (Womens’s key facts and stats), fënnt een ëmmer d’Nimm vun eise Spillerinnen erëm, sief dat als eng vun de beschte Werferinnen, als Rebounder asw.
Leider huet dat sech awer nach net an de Resultater vun den, bis elo, gespillte Mätscher gewisen, well do stinn eis Ladies secher net op der Platz déi si verdéngt hätten.
Dat kënnt dohier, dass ons Ladies déi Mätscher ouni 2. Auslännerin géint Equipe gespillt hunn, déi komplett ugetruede  sinn.
Mee mat eisen erfuerene Spillerinnen wéi d’Anne (#9), Esmeralda (#10), Michelle (#8), den Neizougäng, dem Estelle (#12) an Julie (#6) souwéi eisen talentéierte Rookien, Anna (#14), Chloé(#7), Lisa (#4), Marie (#11) an der iwweraus engagéierter Amerikanerin Braydey (#5) geet et an déi richteg Richtung, zemools mer lo kuerzfristeg op eng 2.  Auslännerin kënnen zielen.
De Coach Logan huet dann endlech e komplette Kader fir de Championnat an och d’Coupe unzegoen. Net vergiessen, d’Amicale as bei den Damen nach ëmmer Cupholder nodeems Corona bedingt, 2 mol keng Coupe gespillt gouf!

Allez Amicale!

Nos Ladies,
Quand on regarde les statistiques de la FLBB (Women’s key facts and stats) on retrouve souvent les noms de nos joueuses comme meilleure lanceuse ou rebounder et autres.
Malheureusement ceci ne s’est pas montré dans les résultats des matchs joués jusque là.
Ceci est dû au fait que nos Ladies on dû jouer sans 2me joueuse étrangère contre des clubs se présentant avec un cadre complet.
Mais avec des joueuses expérimentées comme Anne (#9), Esmeralda (#10), Michelle (#8), les nouvelles recrues Estelle (#12) et Julie (#6) ainsi que les Rookies talentueuses Anna (#14), Chloé (#7), Lisa (#4), Marie (#11) l‘ Américaine Braydey (#5) qui est extrèmement engagée, nous sommes dans la bonne direction, d’autant plus que nous attendons une 2me joueuse étrangère sous peu.
Coach Logan aura ainsi un cadre complet pour aborder le championnat et la coupe. Il ne faut tout de même pas oublier que nos dames sont toujours le cupholder étant donné que la coupe n’a pas été jouée les deux dernières années, dû au Coronavirus!

Allez Amicale !

Our Ladies,
Having a look at the statistics of the FLBB (Women’s key facts and stats) we often find the names of our players as top scorer or rebounder or others.
Unfortunately this can’t be seen in the results of the games played so far.
This is due to the fact that our Ladies had to play without a second foreign player against clubs presenting themselves with a complete team.
But with experienced players like Anne (# 9), Esmeralda (# 10), Michelle (# 8), new recruits Estelle (# 12) and Julie (# 6) as well as talented Rookies Anna (# 14), Chloé (# 7), Lisa (# 4), Marie (# 11) our American player Braydey (# 5) who is extremely committed, we are in the good direction, especially as we are expecting a 2nd foreign player soon.
Coach Logan will thus have a complete team to play the championship and the cup. And lets not forget that our ladies are still the cupholder since the cup has not been played for the last two years, due to the Coronavirus!

Allez Amicale!