Eis Dammennationalequipe spillt momentan bei der “Kleng Staaten” EM zu Zypern mat. Hei moossen sech eis Dammen un Andorra, Zypern, Irland, Kosovo a Malta. Dobäi ass d’Amicale duerch seng Matspillerin Esmeralda Skrijelj vertrueden dat hei säin Debut feiert.

Dann spillt eis Härennationalequipe a Portugal d’Qualifikatiounsmatcher géint Portugal a Schweden. Och eis ass d’Amicale vertrueden, engersäits duerch seng aktuell Matspiller Bobby Melcher an Tom Konen an anersäits duerch säi fréiere Matspiller an aktuelle Profi Alex Laurent.

Mir wënschen all de Spiller a Spillerinnen esou wéi eise béiden Equippe vill Erfolleg!

Notre équipe nationale Dames joue actuellement le championnat d’Europe de basket-ball des petits pays. Dans ce contexte, nos dames affrontent l’Andorre, Chypre, le Kosovo et Malte. L’Amicale y représentée par sa joueuse Esmeralda Skrijelj qui fais ses débuts en équipe nationale.

Par ailleurs, l’équipe nationale des Hommes joue au Portugal les matchs de qualification contre le Portugal et la Suède. L’Amicale y est représentée par ses joueurs Bobby Melcher et Tom Konen ainsi que par son ancien jouer Alex Laurent qui évolue actuellement comme professionnel.

Nous souhaitons à nos joueurs et joueuses ainsi qu’aux deux équipes beaucoup de succès !

Our women’s national team is currently playing in the European small countries basketball championship. In this context, our ladies face Andorra, Cyprus, Kosovo and Malta. The Amicale is represented by its player Esmeralda Skrijelj who is making her debut in the national team.

In addition, the Men’s national team is playing in Portugal the qualification matches against Portugal and Sweden. Amicale is represented by its players Bobby Melcher and Tom Konen as well as its former player Alex Laurent who is currently playing as a professional.

We wish our players and both teams much success!